Nowe informacje o obecnym stanie bety Heart of the Swarm

Dustin Browder z firmy Blizzard wypowiedział się w temacie obecnego stanu bety gry StarCraft II: Heart of the Swarm.

Browder podkreślił, że Heart of the Swarm zostało zapowiedziane na cztery miesiące przed premierą – a nie na dwa, jak miało to miejsce w przypadku poprzednich gier Blizzarda – aby umożliwić organizatorom turniejów przejście na nową wersję StarCrafta II, a także aby dać czas deweloperom na dopracowanie gry wieloosobowej. Sądząc z opinii graczy, twórcy mają w tej kwestii sporo do zrobienia – niektórzy narzekają, że umiejętności niektórych jednostek są podobne (jak choćby wyroczni i promienia otchłani), z kolei inne nigdy nie powinny znaleźć się w grze (na przykład wdowie miny), a pewne nowe taktyki są zbyt mocne (jedną z popularniejszych jest szybki atak orkanów i zelotów przeciwko terranom).

Browder zapowiedział dodanie opcji personalizowania interfejsu dla obserwatorów i komentatorów gier w StarCrafta II, jak również lepsze wyróżnienie map do starć w „Salonie Gier” oraz szybszy system dołączania do gier dowolnych. Odpowiadając na pytanie o wprowadzenie możliwości transmitowania meczów na żywo w grze (jak ma to miejsce choćby w League of Legends), szef zespołu pracującego nad popularnym RTS-em zaznaczył, że „byłoby to świetne, ale nie pojawi się w Heart of the Swarm. W zamian otrzymamy możliwość wznawiania meczów z powtórek, co oprócz oczywistych względów praktycznych (np. przerwanie połączenia) pozwoli graczom na zabawę z perspektywy znanych zawodników po pobraniu z sieci zapisów gier z ich udziałem. W końcu, Browder dodał, że rozgrywki w Szanghaju miały miejsce na specjalnym „turniejowym serwerze” StarCraft II, co przynajmniej częściowo wychodzi naprzeciw żądaniom graczy o dodanie opcji rozgrywek przypominających sieć LAN na turniejach.

Źródło:
"Aver" - GRY-OnLine


Klemens
2012-11-19 14:23:45